• این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • +9830002558207030

شهیدعبدالحسین اشرفى: هرگز از اسلام دست برندارید

شهید عبدالحسین اشرفى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است "هرگز از دین اسلام دست برندارید".

به گزارش علی اکبریها به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

تبرک لحظاتمان با شهیدعبدالحسین اشرفى

بسم الله الرحمن الرحیم

در انتظار روزی هستم که گلوله‌اى از تفنگ دشمنم خارج شده و بر سینه سپرکرده‌ام قرار گیرد از مرگ بی‌ثمر می‌ترسم اگر شهادت نصیبم شد، این انتظار از پدر و مادرم است که برای این قربانى در پیشگاه خدا صبر پیشه کنند. دوست ندارم که کسى برای من بگرید چون من مال کسى نیستم و از آن خدایم هستم و هر وقت اراده کند نزد او خواهم رفت البته اگر لیاقتش را داشته باشم.

وصیت من به برادران و خواهرانم این است که هرگز از دین اسلام دست برندارند، من که یک جان بیشتر ندارم اما آن را در راه خدا و امام امت خمینى بت‌شکن نثار می‌کنم.

انالله و انا الیه راجعون.