• این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • +9830002558207030

طلب آمرزش ملائک

قالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ و سَلَّم :

" لَا يُعَذِّبُ‏ اللهُ‏ هذَا الخَلْقَ‏ إِلَّا بِذُنُوبِ الْعُلَمَاءِ ؛ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ الْحَقَّ مِنْ فَضْلِ عَلِيٍّ وَعِتْرَتِهِ ، أَلَا وَإِنَّهُ لَمْ يَمْشِ فَوْقَ الْأَرْضِ بَعْدَ النَّبِيِّينَ وَالْمُرْسَلِينَ أَفْضَلُ مِنْ شِيعَةِ عَلِيٍّ وَمُحِبِّيهِ الَّذِينَ يُظْهِرُونَ أمْرَهُ وَيَنْشُرُونَ فَضْلَهُ ، أُولئِكَ تَغْشَاهُمُ الرَّحْمَةُ وَتَسْتَغْفِرُ لَهُمُ الْمَلَائِكَةُ ، وَالْوَيْلُ كُلُّ الْوَيْلِ لِمَنْ يَكْتُمُ فَضَائِلَهُ وَيَكْتُمُ أَمْرَهُ ، فَمَا أَصْبَرَهُمْ عَلَى النَّارِ " :

پیامبر خوبی ها و مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلّم :

" خداوند این خلق را عذاب نمی‌کند مگر به خاطر گناهانِ علماء شان ! همان علمایی که حق را می پوشانند و فضائل امیرالمؤمنین و عترتش علیهم السلام را کتمان می کنند !
بدانید ! همانا بعد از انبیاء و فرستادگان الهی ، برتر از شیعیانِ علی علیه و آله السلام و دوستداران او بر روی این زمین راه نمی روند ! همانان که امر ولایت او را اظهار نموده و فضایلش را منتشر می سازند . همواره رحمت الهی ، آنان را در بر می‌گیرد و جمیع ملائکه از برایشان طلب آمرزش می‌کنند !
و واى بر احوال آنان که فضایل او را می پوشانند و امر ولایتش را کتمان می کنند ! چقدر بر آتش جهنم ، سخت جان و پرطاقتند !! "